sábado, 4 de septiembre de 2010

Cuarto 136

CAPÍTULO 3


Martes, 17 de Xaneiro

A mañán do martes paseina igual que a do luns. O médico viume ver, non me dixo nada novo. Xa acabei de comer e Lisa levou a bandexa, aínda que non sei se se lle pode chamar comida, a de miña nai está moito mellor. Iba a coller o libro, para seguir lendo, cando soou o teléfono. Collino pensando que podería ser miña nai ou algún familiar, ou incluso alguén que se equivocara de número. Cando me acerquei o teléfono á orella, escoitei:
-Síntoo moitísimo -era... Jose. Quedeime de pedra. A última persoa á que querería escoitar era, sen lugar a dudas, el. Todo sucedeu moi rápido. Lisa entrou. Díxome que Lucas estaba chegando. Dous ou catro segundos máis tarde, entrou Lucas. Viume co teléfono na man. Colguei inmediatamente.
Lisa foise e Lucas sentou no mesmo taburete. Debía ter mala cara porque me dixo:
-¿Estás ben? ¿Ocorreu algo? -non podo dicirlle nada referente a Jose, por agora.
-Tranquilo, todo está ben -era mellor cambiar de tema- ¿Que tal no instituto?
-De momento todo igual que sempre.
-Nadie fixo preguntas nin nada polo estilo, ¿verdade? -estaba completamente segura de que así era.
-Non -parecía extrañado, pero eu non-. Pero...
-¿Que? -estábame preocupando.
-A mestra de Literatura, mentras explicaba sintaxe, deume a entender que sabía algo do ocorrido.
-Pero, ¿como? -preguntábamo máis a min que a el, pero foi Lucas quen respondeu, aínda que a miña resposta era a mesma.
-Non sei -semellaba incómodo-. ¿Xa comezaches o libro?
-Si -non sabía que dicir. ¿Ainara donde está a túa educación?-, moitas grazas polo libro. Non tiñas por que mercarme nada. ¿Por que elixiches ese?
-Pois a verdade... Foi Alicia, a de literatura. Levouno á clase, leunos un fragmento e gustoume. Rèmi é un personaxe con moitas preocupacións e problemas, pero ao final todo lle sae ben -miroume, outra vez, desa maneira tan especial que non fun capaz de miralo, outra vez-. Da mesma forma que todo isto solucionarase e acabará ben.
-Seino, pero teño medo -moito medo-. Non sei que facer, nin que vai suceder. Non o sei -aquela situación de permanente espera estábame empezando a angustiar.
-Ei -levantoume a cara coa súa man suave-, tranquila. Todo vai salir ben -realmente parecía convencido diso-, e... eu axudareiche. Podes contar comigo para o que sexa.
Quedámonos en silencio uns minutos. Cada un buceando nos seus propios pensamentos. Sen saber ben que decir. Tal como a min me gustaba, foi el quen tomou a iniciativa.
-¿Gústache o libro?
-Si, moito. ¿Léchelo?
-Cando Alicia o trouxo, collino na biblioteca e agora estouno lendo.
-Nadie o crería -a calquera lle parecería moi extraño: Lucas lendo un libro-. Pero segundo vou descubrindo, todos temos dobre personalidade -sorrín, da mellor forma que puiden pero, a pesar de todo, sentoume ben rirme un pouco.
Pasámonos a seguinte hora falando, ou ben sobre o libro, ou o instituto, ou ben sobre o pasado. Facíaseme moi raro estar falando con el da miña vida. Non mo podía crer, pero tampouco fixen nada para alterar ese momento con tonterías. Xa era tarde, e Lucas tiña que marchar.
-Ben, vémonos mañán -díxomo con ese sorriso esperanzador, pero sempre me crin moi suspicaz, e atisbei un rastro de tristeza-. Dille a túa nai que mañá che traia algúns libros, así se queres, podémonos ir pondo ao día -fixeime ao plural, parecía que tamén iba un pouco atrasado e que necesitaba axuda. Encantábame a idea-. Deica mañá.
-Dacordo, ata mañá e... grazas.
-Non hai por que dalas -e foise.
O resto da tarde pasou sen ningún tipo de preocupación, tampouco me preocupei pola chamada de Jose. Non me apetecía torturarme, aínda que non fora unha cousa para deixar pasar.

CONTINUARÁ

No hay comentarios:

Publicar un comentario